Fondation Valette 1957 Ardon - Valais - Suisse www.fonadtion-valette.ch - Accueil

La FONDATION VALETTE a été créée en 2006 par Hervé Valette, en hommage à son frère Léonard, décédé le 13 octobre 2005. Elle a pour but de mettre en valeur loeuvre de Léonard Valette et de perpétuer le souvenir de lartiste en faisant connaître ses créations. La Fondation a pour mission de collecter, dacquérir, de présenter, déditer les oeuvres de Léonard Valette ainsi que celles dautres artistes.

OVERVIEW

The website fondation-valette.ch presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have downloaded thirteen pages within the web site fondation-valette.ch and found one website interfacing with fondation-valette.ch.

FONDATION-VALETTE.CH TRAFFIC

The website fondation-valette.ch is seeing variant amounts of traffic through the year.
Traffic for fondation-valette.ch

Traffic ranking (by month) for fondation-valette.ch

Traffic ranking by day of the week for fondation-valette.ch

LINKS TO FONDATION-VALETTE.CH

WHAT DOES FONDATION-VALETTE.CH LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fondation-valette.ch Mobile Screenshot of fondation-valette.ch Tablet Screenshot of fondation-valette.ch

FONDATION-VALETTE.CH SERVER

I revealed that a lone root page on fondation-valette.ch took one thousand eight hundred and five milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
80.80.228.94

SERVER SOFTWARE

We identified that fondation-valette.ch is employing the nginx/1.12.2 operating system.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website has the following in the site, "Type your text for first image here." I analyzed that the web site also stated " Type your text for second image here." They also stated " Type your text for third image here. Type your text for 4th image here. Type your text for 5th image here. Type your text for 6th image here. Type your text for 7th image here. La Fondation Valette a le plaisir de vous convier au vernissage de lexposition. Le vendredi 27 octobre dès 18h. Le vendredi 27 octobre dès 18h." The meta header had fondation as the first search term. This keyword was followed by valette, art, and peintures which isn't as important as fondation. The other words they uses is peinture. artiste is also included and will not be seen by search parsers.

SEE OTHER BUSINESSES

Accueil - Fondation Vincent de Paul

Geneviève MOREAUX, directrice du secteur Personnes Agées. Geneviève MOREAUX a pris la direction du secteur Personnes Agées de la Fondation le 12 mars dernier.

Fondation Vincent van Gogh Arles Centre dexposition dart contemporain

Une heure, une œuvre. Vincent van Gogh et Arles. SOLEIL CHAUD, SOLEIL TARDIF. Du 21 avril 2018 au 28 octobre 2018 - 11H00 à 19H00. Du 21 avril 2018 au 28 octobre 2018 - 11H00 à 19H00. Vincent van Gogh et Arles.

Fondation VINCI pour la Cité - Accueil - Fondation VINCI pour la Cité

Agir pour que chacun trouve sa place dans la Cité. Déposez votre demande de soutien en ligne! À partir de février 2018, toutes les demandes de soutien adressées à la Fondation VINCI doivent être déposées via un formulaire en ligne. Comment faire? Insertion par le logement. Quartiers prioritaires et lien social. Découvrez une nouvelle façon de vous engager! La Fondation VINCI pour la Cité é.

Fondation Visio Innover pour la MOBILITÉ des aveugles et malvoyants

Le plus grand nombre de personnes déficientes visuelles. Apporter des solutions de financement. Création du pôle de recherche vétérinaire.